Klantgerichtheid'Tevreden medewerkers maken tevreden én trouwe klanten'
Ik wil jullie laten weten dat ik de aangereikte technieken en brainstormsessies mét succes al een aantal keren heb toegepast binnen "mijn" communicatieteam.
KR - Stad Gent
Klantgerichtheid

Onze visie 

Tevreden klanten

  • brengen nieuwe klanten aan
  • blijven zelf langer klant
  • kopen op lange termijn meer
  • zorgen voor een gezonde groei

Ook in non-profit organisaties zorgen tevreden klanten voor een goede naam.
Klantentrouw alleen volstaat niet. Dit krijg je alleen maar als de medewerkers tevreden zijn.
Daar werken we samen met u aan: tevreden medewerkers maken tevreden én trouwe klanten.

Onze aanpak

We bieden verschillende werkvormen aan

  • training
  • coaching
  • intervisie
  • klantenonderzoek (klantenpanels, mystery shopping, bevraging, …)
  • advies

We stemmen af welke aanpak het best bij uw behoefte past.  

"Doelgericht en praktisch met tastbare resultaten"

Uw voordeel

  • gemotiveerde medewerkers die meedenken over klantgerichtheid
  • medewerkers die hierdoor zorgen voor een optimale klantenrelatie en -binding
  • meer tevreden én trouwe klanten op korte termijn
  • uw medewerkers én klanten worden ambassadeurs van uw organisatie
  • betere resultaten 

Een greep uit ons aanbod en thema's

  • klantgericht communiceren voor alle medewerkers
  • kwaliteitsvolle dienstverlening: hoe zorgen we als ganse organisatie hiervoor?
  • klantgericht telefoneren
  • klantgericht schrijven : ook in uw e-mails
  • netwerken
  • klachtenbehandeling
  • ...

“Een klant is de belangrijkste bezoeker van onze zaak. Hij is niet van ons afhankelijk. Wij zijn afhankelijk van hem. Hij verstoort ons werk niet. Hij is het doel van ons werk. Hij is geen buitenstaander van ons werk. Hij is een deel ervan. Wij doen hem geen plezier door hem van dienst te zijn. Hij doet ons een plezier door ons de gelegenheid te geven hem van dienst te kunnen zijn.”  Mahatma Gadhi

Terug
© 2017 Quattro Development • Webdesign PopComSitemapContact
TwitterFacebookLinkedIn